Party Tonight (fredag)

Lina fyllde 19 igår vilket självklart behövdes firas! Grattis <3
Blev först lite tjejkväll hos Frida innan det drogs vidare till Davissons. Var lite trkigheter som var så sjuka, men utöver det så hade jag så jävla roligt! Efter detta med Kennie så är det nu just back-on-track. Älskade det och allt folk. Hoppas alla andra hade lika skoj trotts allt det andra.

Hoppas det inte dröjjer till nästa gång!



Gillade min klänning lite, var en gammal hellång balklänning med arm som jag lite händigt (flera timmar) satt och syde om. Efter 3 års uppehåll fick jag hälsa på en symaskin igen vilket inte blev sådant kärt återseende. Men ännu en gång besegrade människan tekniken och tyglade den.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0