No Focus

Usch, ibland blir jag bara så himla ledsen. Alltid på kvällarna som det kommer, sedan bara fortsätter det under natten. NU känner jag mig glad och lycklig, nu är jag fri att göra precis vad jag vill så varför fortsätter det kännas såhär?
Lättnad, det är det jag känner.
Likaså saknaden, ensamheten.

Party imorgon i alla fall, träffa sörpingsborna vilket var ett tag sedan nu. Synd att det inte har blivit så ofta så man lärt känna alla mera på djupet. Sedan ska det vidare till stan och det vägs väl lite mellan Palace och Hugos, men jag tror jag hoppas på det sistnämnda - men det är upp till födelsedagsbarnet :)

Måste göra något med mitt hår. Behöver färgas, klippas och få en frisyr. Misshandlar verkligen mitt hår och skulle nog ha det kort. Men det får fortsätta och gro som ogräs, tycker bara synd om frissan som kommer få fixa det. Men nu har jag i alla fall sparat ihop till en helrenovering för det, får se hur resultatet kommer bli sedan.

Har blivit så fattig sedan körkortet nu. Eller, har ju bara behövt tanka 2 ggr än men kör ju tills lampan lyst i några mil så blir ju så mycket då på en gång. Men ska börja åka så mycket buss som möjligt nu igen, kanske börja som fyllechaffis och få lite på det? haha.. Nej, men ska väl börja jobba lite snart igen. Men är mycket som ska fixas innan studenten nu. Hade 2 historiaarbeten som jag tänkte skriva under lovet och har inte ens kollat på dem. Har verkligen tappat mycket sista året känns det som, men är ju ett tag kvar tills alla rester ska vara inne och projektet är ju snart slut vilket ska bli så himla skönt!

Studenten.. Visst är jag duktig på att hålla röd tråd genom inlägget? ;) Känner verkligen det. Men studenten, är verkligen med ångest och ett stort NEJ som jag går mot det. Visst ska det bli skönt att slippa skolan med provn och läxor, men kommer bli sådan stor (och negativ) förändring känns det som. Det är ju först nu som de flesta i klassen verkligen börjar fungera och jag vill inte att det ska ta slut och splittras. Plugga ännu hårdare sedan för att  varje morgon gå upp och jobba för någon annan. Nej, jag vill ha något eget men så ska man ju få det att gå ihop sig också. Jag hoppas verkligen att Prillan eller (OCH) Revie springer in några miljoner så jag kan göra vad jag vill sedan.

Var till Mantorp med de två idag och det gick så jävla bra!! Ska ta tag i den andra bloggen, men inte nu. Men båda gick superbra och matte är en stolt tränare som själv satt bakom Revie som fick knäppa alla på näsan lite då han var så duktig idag.



Så himla meningslöst inlägg om ingenting.
Ja, helt jävla perfekt. 




Operationen på måndag.
Hatar tandläkarna, men sista nu och jag kommer få Hollywoodleendet.
Pretty smile.
Good.

Kommentarer
Postat av: M i k a e l a

meningslöst eller inte, fortfarande intressant att läsa :)

2008-04-01 @ 22:44:51
URL: http://lindeborgskan.blogg.se
Postat av: MADDE

taaaack! du är så snäll! läser din blogg ocksäven om jag är dålig på att kommenatera :)

2008-04-01 @ 23:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0