Måndag, 3 dagar kvar

Yttligare en av dessa överhettade dagar. Skönt, samtidigt inte. Jag har alltid haft lite svårt med värme, speciellt då jag ska sova eftersom jag vill ha riktigt kallt i rummet. Så varma dagar ger min ännu svårare att sova samtidigt som jag har ganska lågt blodtryck. Detta brukar leda till att jag har problem med att jag svimmar titt som tätt. Detta var en sådan dag då jag mellan 10 och 14 har bara korta minnen mellan köket och sedan så hjälpte Patrick mig till sängs igen där jag tydligen slocknade direkt. Vägen däremellan ska jag tydligen svimmat flera ggr och fått med mig glas, stekpannor och filékniven i fallet. Kort sagt, jag har jävligt ont i bakhuvudet nu. Så nu blir det altan eller studdsmattan fortsättningsvis. Förstnämnda ikväll då jag inte tror att jag orkar gå längre.

Sen så kom föräldrarna hem idag. Patrick och jag hann precis städa undan, suga upp det värsta och stänka lite medel på mattorna så de luktade som golvet var nytvättet. Precis så det ska gå till. Sen hade jag och pap en 2 timmars låg diskuession om framtid. Var ganska lugnt i början, sedan spårade det ut igen som vanligt. Alltid. Tror jag vet i alla fall hur jag ska fixa det, ska ringa till Sandvik imorrn och sedan gå till arbetsförmedlingen. Så får vi se :)

Imorrn, oj vad klockan blivit mycket, senare idag är det så ska vi åka gocart i klassen! Skoj, hoppas på att jag utklassar de andra ;) Skulle behöva köpa batterier så man får några kort på alla nu. Känns tråkigt, kommer sakna flera. Tror nog dock att vi är flera som kommer hålla ihop och fortsätta umgås - hoppas i alla fall! Sedan så vet jag inte om det blir tältning som planerat eller om det blir efter vollybollen. Hoppas på imorn i alla fall!

--------------------------------------------------

Gocarten var superrolig. I mitt heat så var jag den som körde snabbast i kvalet, totalt så låg jag tvåa efter första kvalet - 5 hundrader efter Elin. Kom till A-finalen och fick sedan en annan bil och då gick det inte alls. Bromsarna tog direkt och jag snurrade 3 ggr. Tråkigt, men får skryta med kvalet så länge. Sedan blev det Mc´D innan hemfärden. Johanna hade med sig kameran och vi kollade igenom de senaste dagarna. Flera fina kort från Hugoskvällen i torsdags som jag ska sno av henne och dela med mig av, sedan gick filmen när Lina får spindeln i örat runt bilen några gånger, haha.

Nu så ska jag färga håret som blivit alldeles för ljust nu. Hatar guds skämt med min kombination av hårfärg och ögonbrynsfärg. Sjukt. Sen så blir det att åka ner och kolla på fotboll hos Melkes. Döööskoj, håller på att gå under - så mycket längtar jag :P Men sen kommer det roliga då det blir tältning i Grännes. Jej :)


Måndag
Tisdag
Onsdag

STUDENTEN!

Kommentarer
Postat av: amanda

du är så bäst på gocart! låter inte bra med svimmningarna du måste ta hand om dig bättre. drick mycke och sov!! längrat till bilderna alltid så roligt att se :)

2008-06-09 @ 18:14:41
Postat av: Linda

Ville bara säga att jag inte kan ha Splejdy i sommar. Maten räcker inte till två hästar eftersom det är så himla torrt nu.. =(

2008-06-10 @ 13:12:41
Postat av: MADDE - Amanda

Haha, hade ju bara kört en gång innan - men roligt var det! Bilderna kommer!

2008-06-10 @ 14:11:32
URL: http://lookahead.blogg.se/
Postat av: MADDE - Linda

Okej :( Om du vet någon annan så får du gärna höra av dig!

2008-06-10 @ 14:12:26
URL: http://lookahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0