Tisdag, 2 dagar kvar

Igår var det eldning och tältning i Grännes. Min bil var proppfull i baksätet av tält, sovsäckar, liggunderlag, kuddar och allt annat skit som aldrig städats ut. Sedan så hade jag fullt med ved där bak - precis så som en camparbil ska se ut! Var lite segt, men framåt natten så roades vi som var kvar av Johanna som inte gav upp :) Tältning; jag fick ligga mitt i skarven mellan två liggunderlag och dela kudde med Lina och Gabbe, jag hade med saker men de kidnappades av någon annan. Massor av smickrande kort togs under hela kvällen också! haha, så grymt fula vi är allihoppa!

Morgon; jag, Lina och Johanna gick ner och spelade beachvollyboll medans grabbarna smet hem. Var trött som aldrig tidigare tror jag! Sen så gick vi tillbaka och skulle hämta sakerna och packa ner tältet.
Tältet hittar vi i 2 delar, det ena 20 meter längre bort uppe i en buske. Pojkar som tror sig vara karlar, och att de skulle kunna lyckas med att sätta upp ett tält ordentligt ;)

Nu har jag ont i ryggen och ska sooova!


Måndag
Tisdag
Onsdag

STUDENTEN!

Kommentarer
Postat av: Lina

haha! dåligt var det ;P

2008-06-10 @ 19:42:28
Postat av: MADDE

Haha, dåligt och väldigt komiskt!

2008-06-10 @ 21:05:58
URL: http://lookahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0