Porr-Madde och Skabb-Lina

Det är så det har vart idag. Lina är skabbig med fettknölar på hälarna, blåsor på ögonlocken och spindel i örat. Sistnämnda gjorde min dag! Var så att vi låg och sola när Lina bara börjar löpa amok och skriker att hon har något i örat. Jag kollar och där inne sitter en spindel!!
Och den ville inte ut..
Johanna har film på allt, och så otroligt roligt nu i efterhand :D Den som ser Lina måste från och med nu säga "Spindel-öra" eller "Skabb-Lina". I alla fall de närmaste dagarna :)

Nu är jag trött och ska sova. Ladda inför imorgon då det blir Palace. Johanna och jag har bara lite problem med att vi inte har någon förfest och jag har ingen dricka än. Men löser sig förhoppningsvis. Mamma och pappa är ju bortresta och jag ska ha stallet, vilket ställer till lite problem också. Men Patrick ställde upp och kommer ner och hämtar mig på fredagmorgon på moppen så jag kan komma hem och släppa ut hästarna ifall inget bättre alternativ dyker upp. :) Johannas Jimmy var visst inte så pigg på att åka hem med mig.. Tur med en snäll bror!

Idag blev det lite spontanprat om fredag, ifall ví skulla ha lite grillkväll här hemma några stycken. Skulle vara mysigt med lite lagom, vill ha det precis lika lagom som spökkvällens roligheter. Får prata igenom och se hur det blir.








Jag vill bli hel igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAAAHAh

2008-06-04 @ 23:12:35
Postat av: MADDE

:)

2008-06-06 @ 20:42:53
URL: http://lookahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0