Onsdag, 1 dag kvar

Imorgon tar vi studenten. Tyvärr så känns det inte alls så roligt lägre. Alla som man inte kommer hålla kontakten med och ovissheten för vad man ska göra i höst. Jag vill bara kidnappa alla och förvara dom i källaren ett tag framöver. Men blir nog bra, dom som uppskattar varandra fortsätter väl ses och så kommer det bli så mycket mer tid till allt och alla andra. Men skulle vilja ge alla något som minne, men har inte pengarna till det. Har köpt till två, till dom andra får man väl knyta band och ge ett kort till eller något. Hoppas i alla fall på att man får något gosedjur, typ barndomsdrömmen :)

Idag så bröt paniken över klänningen ut totalt! Älskade den först, sedan har det bara kommit mer och mer att jag inte gillade nederdelen. Så idag så köpte jag en vit fodralkjol att ha över. Skorna och smink indandlades också nu dagen innan, samt "alla" presenter. Bra planering och förberedelse Madde!
Sörping tog studenten idag också och hade så gärna viljat komma och tittat! Men var tvungen att fixa allt detta och så var jag och Johanna och köpte till lärarna, men; GRATTIS TILL ER I ALLA FALL! och förlåt.

Annars hände en liten rolig sak idag!
Var så att vi var ute i Hannes vid Marias hus och som sagt handlade vi paket till lärarna. På hemvägen tänkte jag åka genom älgerum och skogsvägen till västertyserum. Åkte den hela vintern till Gusum genom Grönstorp med moppen när jag jobbade. Var tvungen att gå upp fem varje morgon och sitta och knata på dendär lilla vägen i overall och full mundering. Den där DT:n stannade också alltid eller strulade på annat sätt. Så tyckte det skulle vara skoj att ta den vägen med en fungerande bil, samtidigt som småvägar alltid är kul :)

Sitter och skuttar med bilen och kan ni gissa vad jag ser då? Det ligger ett TRÄD över vägen som inte går att komma förbi! Jag får backa över 3 km tillbaka innan jag hittar ett ställe där det går att vända! Trodde aldrig att jag skulle hitta något ställe och började sakta få lite småpanik över det. Tur att man har fått träna på backningen när man ska klura sig ut från garageplan här hemma! Haha, så, hur många har backat över 3 km mitt ute i ingenstans på mini-väg? Inte många tror jag.
Status-stämpel på det ;D


Jag kom fram till att bil inte passar lika bra på den vägen som en moppe hade gjort. Blev tillbaka och E22:an till skönero och skogsvägen hem därifrån istället.

Nu ska jag färga håret, vilket inte har blivit gjort tidigare. Lägga ansiktsmask, fixa ögonbrynen och allt sånt annat som jag aldrig gör annars. Sedan lägga mig tidigt, fixa iordning mig imorgon, åka till Lina vid 9 och lämna bilen. Sen blir det champange(moserat vin)frukost med jordgubbar hos Gabbe innan det blir frukost vid Davidssons. Efter det är det sporthallen som gäller eftersom kyrkan tydligen har rasat in, raggarbil och hem för att äta. På kvällen vet jag inte vad som händer, troligen ut till Lina. På fredag så blir det i alla fall till Linköping eftersom dom tar studenten då!

Måndag
Tisdag
Onsdag

STUDENTEN!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha det bäst på studenten imorgon!!!! Jobbar tyvärr.

:(

2008-06-11 @ 19:42:04
Postat av: Madde

Tack :) Får ta och ses någon dag nu!

2008-06-11 @ 22:18:37
URL: http://lookahead.blogg.se/
Postat av: amanda

haha klockrent med bilen :D

2008-06-14 @ 14:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0