Musik är själens tankar

Idag fick jag inte en endaste körning. Känns lite surt, men visste redan innan att det inte brukade vara mycket på måndagarna. I morgon skulle det troligen bli flera i alla fall, ryktades om till Arvika och Eskilstuma - spännande! Sitter i Patricks rum nu och har kidnappat en av hans datorer. Haha, han mumlar väldigt mycket i sömnen ska ni veta! :)

Annars har jag inte gjort mycket idag. Städat lite (vilket verkar ha blivit min nya roliga hobby, hmm..), kollat saker som behöver beställas, vart ute med Revie, sprungit, haft världens största storbråk med far och avslutat dagen med att sitta och lyssna på bra mjukismusik här i min ensamhet omsluten av mörkret och dova mummel som smälter samman med tonerna.

Många tankar som snurrat i huvudet de senaste dagarna. Patrick varnade mig när jag lite halv-om-halvt satt helt borta vid lunchen och petade runt i maten, om att ifall hjärnan alltid går varm kan man bränna sönder hårsäckarna så man tappar håret. Bäst att ta den varningen på allvar tror jag. Han säger inte så mycket längre så det måste vara viktigt. Svårt att veta om man ska gå närmare eller lämna utrymme. Förstår han, men hoppas inte att det ligger något mer bakom.

Men frågan om att kliva framåt eller bakåt finns väl alltid där, i flera lägen och berör även andra personer runt om mig.




Kommentarer
Postat av: Amanda

Men DU borde ju följa med o se Coldplay! jag behöver resesällskap! BTW är The Scientist min favoritlåt, tänker alltid på Dixie när jag hör den.

2008-06-24 @ 16:27:05
URL: http://turnaround.blogg.se/
Postat av: MADDE

Kanske skulle man det? hmm.. Så är det ju med pengarna. Jag skulle gärna vilja åka när Håkan kommer till Norrköping också. Men jag är inte omöjlig!

2008-06-24 @ 16:36:38
URL: http://lookahead.blogg.se/
Postat av: amanda

älskar den låten och videon!!!!!!!!!!!!!!!

2008-06-25 @ 20:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0