"Surt" sa räven

"Surare" sa Trollflickan.


Jag är verkligen i behov av en ny dator. Denna är totalt rasig, medans bror ska sitta med två nya som jag inte ens får låna. Här tar det 20 minuter att komma in på Internet, msn funkar inte, full med virus och tangenter som bara funkar om man hugger ner dom med armbågen.
Surt.

Nyss så blev amazonen såld också :'( Det är SURT! Hade inte råd att köpa ut sista delen samtigt som jag inte vill vara delägare. Har fullt upp med att betala av Guldbilen. Vill inte ha något som binder mig till någon på det sättet, när jag ska flytta ska inget samtidigt hålla mig tillbaka. Men det var en riktig mysfarbror som for hit kl 23 och kröp runt i 30 minuter. Han ville verkligen ha henne och kommer ta hand om Dotty.

Nu ska jag sova. Ska jobba imorgon åt Lasertool. Sitta och pendelköra skrot mellan Viken och Norrköping hela dagen. Går ju åt bensin, men tyckte själv att det blev bra betalt ändå. Säkert är det en dålig affär där de ger mig hälften mot om de skulle haft en annan till att köra åt dem.
Men jag får pengar och det gör mig glad :D



Smög in och skulle låna en av Patricks datorer när han var ute förut. När han kommer in och ser det så går han in på mitt rum och häller ut två stora svarta säckar som jag har samlat ihop till "släng" när jag har städat rummet. Det var riktigt surt, för nu är det typ bara att börja om. Hatar dethär jävla danska humöret! Ibland blir man bara helt vansinnig på småsyskon!


Surast.

Kommentarer
Postat av: amanda

neeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!!!!!!!

inte säljer ni dottyampaz?

2008-06-18 @ 14:01:10
Postat av: Louise

Aww tack!

Jo jag vet! Tar så lång tid att lära sig det liksom! :S



Javisst har jag det! :)

gunhardson@g33k.se

Joo, kan förstå det!

2008-06-18 @ 16:24:54
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: MADDE - Amanda

Jups, de hämtade henne förut idag :(

2008-06-19 @ 00:01:16
URL: http://lookahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0