Fredagen och Lördagen

Tänker bara dra de senaste två dagarna i stora drag eftersom jag har brått till sängs nu. I fredags så körde jag bud till Ludvika hela dagen. Spännande och gick förvånansvärt bra! Körde lite fel på ditvägen, men med lite lokalsinne över en okänd ort och troligen väldigt mycket tur så kom jag dit jag skulle genom att köra lite småvägar. När jag väl var där uppe så tog det mig en evighet däremot att hitta vart jag skulle. Körde runt 2 varv på området vid ABB innan jag kom rätt och kunde lasta av första pallen. Andra pallen var ännu svårare och jag blev runtskickad till olika platser för varje person jag frågade. Kom tillslut fram, blev avlastad och drog sedan hemåt igen. Hemvägen så körde jag McDrive för första gången. Bussen var så hög så jag hörde hur det tog emot på taket, men jag kunde smita under som tur var.

Hade ju som sagt laddat Mp3 full med musik, och när jag ska sätta på den så hörs det bara svagt från ena högtalaren. Jag har den högtalaren precis intill mig, men hör ändå inte när den där motorn väl sätter igång. Så jag sätter högtalaren bakom nacken för att få den precis bakom mitt vänsteröra. Efter 10 timmar så kändes det som min nacke hade tagit en ny och väldigt onaturligt fyrkantig form. Men jag fick min musik i alla fall, och det var huvudsaken.

Kom hem, slänger mig i duschen, äter och sticker sedan till Isa i Norrköping. Gick sedan ut med henne och två av hennes kompisar; Linn och Emma på Hugos. Var väl skapligt roligt, men bara få personer som man kände igen. Det tycker jag alltid är lika tråkigt när det är så. Men jag hoppade mellan Isa som ständigt försvann och Vikenboysen. Trevligt, men kvällen gick väldigt mycket för fort!

Sedan hem till Isa för att sova. Min egna säng är verkligen världens skönaste och jag sover aldrig lika bra i andra som i den, men denhär var faktist väldigt skön också! Morgonen spenderades till att prata massor av prinsar och lite häst. Roligt, vet inte när jag pratat så mycket om dom två samtalsämnerna så mycket med någon senast! Men vi kom fram till mycket, men fortfarande många mysterium kvar på båda fronterna.

Ut på stan där vi åt och jag hittade två shorts och en finfinfin kjol. Sedan så skulle vi hem. Åker in till Viken på cupen för att jag ska rädda Linas öronhängen som jag lånat för hur länge som helst sedan. Precis när vi kliver ut ur bilen så plingar mobilen med ett sms från budbäraren om att han inte kan komma (hah, känn dig träffad ;) ) Men vi knallade runt lite och hittade Lina och sedan också Cicci och Bella. Så vi satt där på en filt och tittade när det spelades. Vikenkillarna var diss och vikentjejjerna vart hiss! Jag tyckte verkligen att det var superspännande, deras match gick under helspänn hela tiden och avgjordes precis i slutet till deras fördel. Jag tror jag kan lära mig fotboll verkligen! Blir väl det nu när vi ska bilda lag ;D

I morgonbitti ska jag köra till Ludvika igen åt ett annat företag. Dags att sova för länge sedan alltså! Tråkigt, idag var dagen då alla skulle ut egentligen och man själv måste stanna hemma. Men, Karnebål nästa helg och det hoppas jag ska bli skoj! Uppskattar verkligen helgerna nu när man inte har tid att träffa speciellt många i veckorna. Men många som det är alltför länge sedan man såg och det måste det ta tags i!
Nu la jag ner mer tid på detta än vad jag hade tänkt, bums i säng nu för min del nu!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ses på Karnebåten! :D

2008-06-29 @ 10:25:11
Postat av: MADDE

Hoppas jag verkligen!

2008-06-29 @ 18:24:02
URL: http://lookahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0