Färdigt! Nu börjar det roliga

01.30 - 4.30 gjordes de sista resterna. Nu är jag redo!

Slapp dag idag med sol och bad med Lina och Johanna. Imorgon blir det skolbio, sedan sol och bad och vidare in till stan och handla kläder. Skulle behöva ett busskort, men alla är ju i behov av sina egna. Jobbigt. Sedan på torsdag så blir det utgång när alla i Norrköping tar studenten! I helgen så är mor och far bortresta och jag ska tillbringa min tid med att se till att Knappekulla inte rasar samman eller att bror svälter ihjäl. Fick frågan här om dagen på hur man lagar mackaroner; IQ - badboll.


Lite tar solen i alla fall :)


Nu ska jag sova ifatt lite och fortsätt min felvända dyngsrytm.

Fixade ny skiva igår som jag bara älskar!
Bli avundssjuka.




Åhhhh!! Armageddon ikväll! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0