Visfestivalen

Laddad för vis :) Kommer bli en topp 3 denna sommar, enligt Lina en klar favorittippning.
Vet inte vad jag ska skriva, min förväntningar är höga och lätt att bli besviken då. Jag vet inte vad jag ska ha på mig, men blir troligen till stan imorgon med Linis på morgonen. Jag vet egentligen ingenting, jag åker dit med en kudde och så får vi se hur det hela kommer sluta. Över 10 tjejjer ska trängas i Mårtens lägenhet, en person som jag inte känner utan bara träffade lite snabbt förra helgen. Men Linas man så får lita på henne att det är okej att man sover där.
Detta kommer bli super!

Lite butter för att jag missar Vimmerby denna sommar, men får ta igen det någon annan gång. Hoppas ni får det superskoj i alla fall girls och jag vill ha en utförlig beskrivning sen!

I dag har jag målat båtgolv och har brun oljefärg både här och där. Hoppas det försvinner i den väntande duschen. Innan det så ska jag cykla till Babzan, min plastmamma. Inte för att hon är det på riktigt, hon är bara en moster men min extra mamma har hon alltid varit. Hon har flyttat och jag har agerat flyttfirma under dom dagarna. Nu ska jag se hur det går med möbleringen, ta med mig hennes bok och kanske något gott att äta. Cykla känns inte lockande, funderar på att ta Patricks moppe istället. Men idag har jag varit så grymt onyttig! Jag brukar aldrig bry mig om sådant, men idag har jag levt på kolhydrater, fett och socker så jag känner att samvetet tar illa vid sig om jag inte gör något. 1.7 km kommer göra susen, denna gång tar jag dock asfalsvägen!



X antal timmar senare är jag nu hemma. Stora bekymmer att få cykeln körbar, men nu rullar den som på moln. I alla fall så lätt en gammal cykel kan rulla. Till stan imorgon bitti, resten av dagen kommer bara rulla vidare av farten. Sedan är det party som gäller! Detta kommer verkligen bli helgen som man kommer skratta åt resten av året! Har vart och fixat drickan nu också, ojoj.. På tok förmycket! Lina är övertygad om att hon denna helg ska lyckas med det än så länge omöjliga; att få mig ordentligt full.

Nu ska jag sova, men längtar något så otroligt tills imorrn! Nu sitter jag och lyssnar på dansmusik, alltså musik som gör att jag bara vill ställa mig och dansa. Just nu rullar denna ut ur lurarna;





Dag ett av klarad, fattig och undrar fortfarande vart dagen tog vägen igår. Men på min skojbarometer så är det fortfarande under gränsen "OK", jag väntar på att den ska komma upp till ûberskoj ikväll!

Kommentarer
Postat av: johan

tack madde för de fina orden på min blogg, kul att du gillar den :)

2008-07-10 @ 20:25:23
URL: http://music.blogg.se/
Postat av: MADDE

Varsågod - den är Gud!

2008-07-10 @ 22:51:40
URL: http://lookahead.blogg.se/
Postat av: amanda

vi drar imorgon. synd. kommer inte se dig nått denn sommar. kommer till dig när vi kommit hem så behöver du inte komma ner hit <3

2008-07-10 @ 23:22:01
Postat av: Johann

The Wombats! :D

2008-07-11 @ 15:43:23
Postat av: Madde - Amanda

kom hit istället, för jag kommer ju inte ner till er som sagt. puss på dig gullunge.

2008-07-13 @ 03:45:11
Postat av: Madde - Johann

Yeesbox :D

2008-07-13 @ 03:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0