Vad vore en bal på slottet?

Håkan idag då som jag inte får se. Istället bevisade jag mina nya spanskakunskaper för den främsta mästaren, Luis, som också hade snålt med pengar och satt hemma. Stolt som jag är så måste bara citera; "fan va du lär dig då" :) Sedan har jag fått en beundrare, en 91:a haha, snackat om kameror och annat med Fredrik och pendelkört mellan Viken och Edsbruk med flyttsaker åt Babzan med Patrick. Mycket lyckad och händelserik dag måste jag säga. Som Askungen sa, vad vore en bal på slottet? Inget speciellt. Sparat massa pengar nu och håkan kan man lyssna gratis på här hemma.

Jag försöker intala mig själv att jag inte har missat något.
Tror inte att jag kommer lyckas med den uppgiften.


Kommentarer
Postat av: Louise

Visst är dom!

Man tröttnar aldrig på dom!

2008-07-19 @ 21:21:52
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag verkligen!

Det är också en av mina favoriter. Alla hans filmer är jättebra!

2008-07-20 @ 13:20:18
Postat av: Johann

Du missa något kan jag lova!!

2008-07-20 @ 18:04:14
Postat av: MADDE - Johann

Förstår det :'(

2008-07-22 @ 00:33:08
URL: http://lookahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0