VIS igen - Fredag

Har precis kollat igenom Ciccis bilder från Vis.. Det är otroligt hur jävla ofotogenetisk jag är, att jag ser ut som en slickad katt när jag har håret nere otuperat, och att jag måste börja lägga tid på smink precis som dom andra eftersom jag ser ut som ett spöke i jämförelse mot dom. Men, som dom säger, kort förvärrar allt. Fast denhär krämen som jag och Mymlan pratade om som jag ska uppfnna känns lockande. Hudkräm som det inte är något speciellt med, bara att man blir totalt osynlig på kort!
Eftersom min kamera är totaldöd och det därför inte kommer några bilder här så tar jag några av Cicci på alla vi som tiden mest spenderades tillsammans med.


Carro, Lisa, Isa, Matilda


Lina, Matilda


Jag, Cicci


Cicci, Bella, Stadspojk


Stadspojkarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0