Someday You Will Be Loved ♥

Blev en tur ut till Skedshult med bilen i alla fall, kändes faktist lite syndigt. Men Malin hakade på med ett enda krav: BIL! Så vi har vart där ute. I dag är nog första dagen som jag verkligen har legat och pressat sedan innan studenten. Vart lite i fredags också mellan 16-18, men då vart det ju ganska sent. Känns bra, lite färg har man fått i alla fall. Mormor sa det senast när hon såg mig att jag var så blek mot vad jag brukar vara om sommrarna. Det kändes verkligen inte roligt att höra, så nu känns det bättre.

Sen så har jag nu cyklat Öndal runt åt andra hållet mot vad det brukar bli. Så massor mera backar, men kändes riktigt bra efteråt! Skön känsla att känna att man har blivit starkare :) Imorrn ska jag ner och klippa mig. Vet inte vad jag ska hitta på, blir väl topparna men funderar på lugg kanske. Får se, men tänker i alla fall ta cykeln ner och ska sen vidare och sätta upp lappar om massagen tror jag. Kanske någon är intresserad av det..? ;)

Jag är otroligt filmsugen och behöver tips på bra filmer - någon som vet?.
Tips behövs!


Måste säga att ni är uselt dåliga på att skriva en liten kommentar.
Så man vet att ni lever i alla fall.





Kommentarer
Postat av: Elin

Skön musiksmak. Kolla min blogg om du har tid (:

2008-07-27 @ 23:34:00
URL: http://elin.blogg.se/
Postat av: Anonym

GI Jane

2008-07-28 @ 09:21:42
Postat av: Linda

Hallå! Jo lugg låter bra, hoppas det blev det :) ska xå klippa mig, men jag vet inte hur. Du får cykla förbi här snart igen! Jag har tänkt att komma ut till dig flera gånger, men är det inte jobb så är det familjen. ;p



Filmtips? hehe, vad vill du se då?

Sahara älskar jag, rolig och fartfylld. Cold Mountain är världens tjut-film, men asbra. Anna och Kungen är jättefin, men det rinner en tår där med. :) Fast and furious- filmerna är ju bra med. Och Gone in 60 sek. är oxå spännande.



Och så får vi hitta nån helg att spika upp med. 15 kanske är ok?

2008-07-28 @ 16:33:15
Postat av: Amanda

Filmtips: Fear and lothing in las Vegas. Bästa filmen ever!

2008-07-28 @ 19:48:14
URL: http://turnaround.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0