Through crooked teeth

Idag så var jag till frissan som sagt. Tyvärr, blev varken lugg eller någon speciell förändring. Är inte alls nöjd, hittat flera partier där det är fullt med klyvna hårtoppar. Inte så roligt att se sådant samma dag som man har blivit klipp. Nästan 300 spänn helt i onödan och så måste jag färga utväxt också. Bara onödiga pengar, jag ska låta det blonda växa fram och skippa de få klippningarna jag gör om året i stället tror jag.



Åhh, idag har jag varit ovanligt dum. Jag är ett riktigt barfotabarn och skippar oftast skorna så fort gräset har kommit upp. Idag har vi haft 28 grader här hemma och jag gav mig ut och gick lite vid tvåtiden. Inget mer med det. Var ute i 30 - 45 minuter och knallade runt och kom sedan hem. Åt lunch och när jag sedan satte i fötterna i golvet för att resa mig så "AJ!". Alltså, jag har fullt med vätskefyllda blåsor på fotfularna av att jag helt enkelt har bränt sönder dom! Visst, astfalten var varm, men inte så värst kändes det som då.





Tycker inte speciellt bra om dom, men den sitter i huvudet helt enkelt. Musiken alltså.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack, jag ar i kalifornien som aupair :)

2008-07-29 @ 22:38:22
URL: http://malinsresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0