Långa, mörka utan sömn

Jag vill brinna för något.
Förr så kunde jag ha långa strider för det jag trodde på. Det kan jag fortfarande, bara det att idag så tjaffsar jag om det mesta. Bara jag får chansen att vara tvärt emot. Visst finns det frågor och saker som väcker uppror inom mig, men jag är inte insatt och kan argumentera och övertala. Känna att detta är mitt område, här är det jag som kan.

När gjorde jag något med känsla i senast? När tog jag pennan mot pappret och tecknade? Fotade? Skrev? Spelade? Skapade saker? Det som förr var så typiskt mig, saker som jag la känsla i och levde upp med, samtidigt som jag förflyttade mig till en annan värld. Sådant som var så viktigt.

Jag har alltid gillat kurragömma. I alla år har jag alltid gömt mig, men nu har jag börjat leta.
Tappade jag bort mig själv?


Kommentarer
Postat av: Johann

Jag har alltid gillat kurragömma. I alla år har jag alltid gömt mig, men nu har jag börjat leta.

Tappade jag bort mig själv?



gilla den texten :)

2008-07-09 @ 21:18:10
Postat av: Louise

Absolut! ;)

2008-07-09 @ 21:27:31
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: MADDE - Johann

Vad bra att du gillade det :) Tänkte inte, bara skrev.

Det är inte är många som reflekterar på vad jag skriver, blir glad när du gör det :D

2008-07-09 @ 22:29:58
URL: http://lookahead.blogg.se/
Postat av: amanda

du skriver som en gud! här på bloggen skriver fotfarande. håller med han johan om dom raderna.

dom gick rakt in i mig.

2008-07-10 @ 23:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0