It's time to forget about the past

Få ihop pengar och komma ut i världen är fokuset på nu!
Yees! :)



Sorry att jag skriver så att ingen fattar, skriver bara av mig och det känns bra. Gamla som har förbivit outrett och nergrävt. Men som sagt, nergrävda saker har förmågan att komma upp igen efter en tid. Så nu känner jag mig sådär 13 kg lättare, huvudet är 7 gånger klarare och allt känns bara glatt och skönt utan någon djupare undertryckande känsla.

Nu ska jag ut och klippa gräsmattan, det ständiga görat här hemma. Sen så ska jag nog ta och cykla ut till Skedshult och försöka locka med mig någon mer på det också. Antar att jag kommer behöva sträcka mig till att ta bil om jag ska lyckas med att få med någon..


Du gör mig glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0