A man with a fork, in a world of soup

Fredag idag. Tänkte informera er om det så ni har koll på det. Skulle åkt ut med Linis och solat vid kalvön idag, men vart tvungen till att ta stallet på lediga dagen. Nu är det klart och jag ska bort till sjön snart istället. Överväger om jag ska ta cykeln ut till Skedshult, men tror jag skippar det. Får se. Igår vart det Mantorp, Revie var fantastisk och Prillan kände sig hemma i värmen (hon kommer ju från helvetet tror jag). Igår blev det också upp på skidorna igen. Foten var hårt lindad och tog samma blåalila nyans som skidorna. Men stadigt vart det. Kan stoltsera med att jag var den enda som kom upp på första försöket bland Patrick och alla hans kompisar, så ska skåpet stå.

Jag ät trött och seg. Tror att det skulle bli lite småfestligt i Viken ikväll så ska nog dra mig ner dit. I bilen ligger min vinflaska som har legat där sedan Vis - den måste vara skapligt osmaklig.. Kom precis på det och ska gå och ta ur den nu. Ville ha med youtubeklipp idag, länge sedan nu. Men kunde inte bestämma mig så blir två. Grattis till er!





Bye bye

Kommentarer
Postat av: amanda

får alltid något nytt musiktips när jag lyssnar på dina yputubeinlägg. det är bra!

2008-07-27 @ 10:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0