Vinden håller tal

Skriver med en gammal vän på msn. Blir länge mellan gångerna som vi pratar och skriver, men varje gång så känns det bra att ventilera med dig :) Så otroligt lika, samtidigt så otroligt olika på något sätt. Vet att jag är dålig på att visa uppskattning till mina medmänniskor, men du och så många andra betyder så otroligt mycket för mig. Så jag får passa på att skriva det här, dom som intresserar sig läser väl trots allt här ibland.

Ni som känner mig betyder alla så otroligt mycket. Hur länge eller nyligen som jag än lärde känna er, eller hur långt ifrån eller nära ni än står mig så ska ni veta att jag verkligen bryr mig om er! Tror ni vet det, men vill bara påminna er.

Fick frågan igår av bror varför jag aldrig tänker innan jag pratar. Jag undrar också det och blir arg på mig själv när jag gör så. Men jag är skytt och kan inte rå för det. Känner mig verkligen träffad när jag läser horoskåpet om skyttar, även om jag inte tror att man kan dela in personer i fack;

"Entusiasmen, generositeten och humorn tillhör det man verkligen kan berömma hos dig. Du är lättsam att umgås med och alltid öppen för nya upplevelser. Det är naturligt för Skytten att tänka positivt och att försöka förstå meningen med allt som händer. I grunden tror du gott om alla och skulle aldrig medvetet såra någon. Du har en utpräglad rättskänsla och engagerar dig ofta i frågor som handlar om rättvisa, moral och etik. I regel är du sund och sportig, tycker om djur, natur och friluftsliv. Du kan också lätt anpassa dig till skiftande miljöer, t.ex. på resor, och är väldigt intresserad av att lära dig nya saker."

Men ganska rätt har den faktist!





Roligaste överraskningen väntade i postlådan när man kom hem igår :)

Kommentarer
Postat av: amanda

du betyder mycket för mig också :)<3

2008-07-14 @ 16:01:22
Postat av: MADDE

:)

2008-07-14 @ 21:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0