.



Nu har febern slagit till ordentligt. Lagom timat att bli sjuk nu.
Kan inte sova!



Jag fattar inte, jämt när jag ska göra något som jag ser fram emot (kanebålen) så ska jag bli sjuk.
Jag fattar inte, jämt när jag får feber så ska det slå så himla hårt.

Får sådan feber så jag kommer upp över 40 grader med marginal. Kroppen bara kokar inombords, utandningsluften känns som sprutande eld. Helt virrig blir jag, gör saker som jag inte kommer ihåg. Förut hade jag tydligen sagt att jag skulle bara öppna fönstret och flyga iväg en stund när jag yrvaket vaknade. Nyss så hittade mamma mig utslagen på gräsmattan. Hade gått ut bakvägen och bara lagt mig där. Svimmar konstant bara för att kroppen helt enkelt inte vet hur den ska tacklat.

Färdiklagat, nu ska jag för 2875 gången gå och duscha.

Kommentarer
Postat av: Johann

krya på dig

2008-07-01 @ 18:24:04
Postat av: MADDE

Tack :)

2008-07-01 @ 22:21:07
URL: http://lookahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0