I picture you in the sun wondering what went wrong

Jag är bara så jävla förbannt pissur som man kan bli. Känns på ett sätt som om jag har förlorat allt det som fanns. Jag är alltid sur nu. Det känns ärligt som om det inte finns något som är sant och ärligt. Allt är bara jävligt. (Plusspoäng till mig för att det rimmar.)
Finns inget. Finns ingen.

Om ni bara visste hur sugen jag är på att göra något radikalt och hoppas på att det leder till något bättre. Bara komma iväg. Bara chansa. Inte fan vet jag, bara göra något. Så jävla obeskrivligt trött jag är på allt. Men jag vill inte göra det själv, är rädd att det kommer förbli så då.

Men skit samma. Imorgon är det söndag, ska försöka fjäska in mig en massage av Lina. Min högeraxel är verkligen helt körd. Sen så är det måndag och veckan börjar om. Allt fortsätter i det vanliga inrutade sega geggan. Trevligt. På fredag sen så skakar man av sig allt och då är det väl på tiden för lite trevligheter. Hoppas jag.

I dont know anymore, what its for,
I'm not even sure, If there is anyone who is in the sun.
Will you help me to understand?
Cause I been caught in between, all I wish for and all I need.
Maybe you're not even sure what its for, any more than me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0