People Always Leave. Sometimes They Come Back

Men du kommer inte göra det.

När jag åker till jobbet på mornarna så är det fortfarande fullmåne och stjärnklart. Det känns sjukt, känns som om jag har gått upp mitt i natten eller något. Sedan jobbar jag. När jag åker hem sen så är det kolsvart igen och under hemresan brukar man se hur stjärnorna växer fram.

Idag hr varit en riktig jobbig dag. I mina tankar har jag använt min chef som voododocka och tänkt igenom flera nytänkade sätt att säga upp sig på. Men jag höll mig väl i skinnet och käften stängd. Lagom mysig uppladdning inför fredag då det nog blir Hugos tror jag väl. Hoppas vi ses där!  Ärligt talat känner jag ingen lust för det. Känns inte som jag fyller år, men den spänningen försvann nog för ett par år sedan även om jag försöker ladda upp den.

Imorgon måste jag ner och fixa kortet till körkortet. Verkligen måste. Sedan måste jag färga håret. Och fixa bankkortet. Sen så måste jag snart fixa det där med julklappar om det nu blir någon jul. Till på fredag borde man ju försöka hinna med och fixa en outfit också.

Sedan är jag fortfarande sur. På saker och på person. Person, inte personer. Eller, inte sur - besviken. Men vad spelar det för roll, lev ditt liv som du vill leva. Jag står ju alltid kvar, du kan ju leva i den tron i alla fall din latmask. Ja, en latmask är du som inte har mer ryggrad än så. Men det märker du nog snart. Det är inte kul när saker kommer ikapp, för allt går inte att återställa. När man väl har börjat plocka av pinnarna så dröjer det inte länge innan hela tornet rasar. Men det är min uppfattning, hade väl helt enkelt större förväntningar bara.

Kommentarer
Postat av: Mary

Tack! Ja bara så du vet har vi en extra plats i lägenheten som vi ska hyra ut till nån. Varför inte börja plugga ;) Det kommer bli världens roligaste kollektiva boende! (och bra hyra oxå) Mandie ska ju ha sin polle i ett stall här, ni kan ha samma stall och ha skitkul!



Okej ja vi är nog på tror jag! Om vi kan fixa skjuts, var kommer du ifrån och hur gör du. Skulle va skoj med nån gemensam förfest innan så alla får fira dig lite rejält! Förresten bor du i Norpan nu? Då kanske man får hyra in sig på soffan över natten?

2008-12-17 @ 13:28:52
URL: http://thewaythingsare.blogg.se/
Postat av: Therese

:)

2008-12-18 @ 09:00:28
URL: http://onlythereseolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0