Forever Lost, Or Not?

Åh, jag började skriva ett inlägg och sedan gör datorn något den inte borde och allt försvinner. Eftersom ni är dumma nog att fortsätta gå in i en blogg som inte kommer uppdateras kände jag mig typ skyldig att göra det eller något. Men nu blev det inte så. Kanske imorgon, kanske efter nyår. Eller om jag borde förtsätta nu när jag ändå är igång.

Imorgon är det julafton. Jag har inte köpt en endaste julklapp och kommer heller inte att få någon. Traditioner är till för att hållas. Vid 3:e advent så kom någon på att man skulle tända ljus här hemma. Ljus plockades fram och kapades till efter den längd dom borde ha brunnit ner till. Så himla falskt att det bara är totalt värdelöst. Destå äldre man blir, destå klarare ser man verkligheten som den är.
Jag vill skapa en egen verklighet som är ärlig och rätt.

Äldre har jag också blivit för några dagar sedan. Passade på att köpa en ny mobil till mig själv i dagarna där eftersom påhopp om att jag aldrig svarade blev fler, trots att det aldrig ringde i telefonen. Kvällen spenderades med Lina, Johanna och familjen Isaksson. God mat åts och glittrig dricka dracks. Det var så himla mysigt att jag nu typ skulle kunna börja tjuta när jag tänker på det.
Tack <3 Sedan blev det Davidssons. Mycket folk och jag vart snart trött. Lagom liksom + kul. Dagen efter blev jag bortrövad till ett barnkalas med massa lekar och kul :) Dock missade jag paketleken hos Mymlish vilket jag blev less för.

Några har påpekat att det ser ut som jag har gått upp i vikt. Det var typ Luis enda kommenatr till mig på hela davidssonskvällen. I alla fall tycker jag också att det ser ut som det, fast vågen visar ingen skillnad. Antar att det är resultatet av lite muskler som byggts upp under dessa 4 jobbarveckor. Jag gillar det inte. Men finns inte så mycket att göra åt det, konditionen är bättre än på länge så det finns ju possitivt i det också. Att springa hela skårsjöturen har jag nog inte orkat sedan 9:an t.ex

Ja, vad är det mer som har hänt sedan sist? Känns som allt kretsar runt jobbet och det är väl så det är just nu också. Några depp-karameller är att en häst sparkade mig i ryggen igår så idag är första dagen som jag kan böja ryggen utan att behöva få andnöd och ilningar i hela kroppen, räkningen på min bil tar mer än halva lönen, jag har kommit in i en ny pubertet och fått små röda o
vänner i hela ansiktet, mina händer ser ut som en 80 årig krigares, jag behöver färga håret.
Jag behöver få ett liv!


Varför blir allt i skrivstil fast jag inte har bett om det?
Kan inte allt bara gå och dö eller nått?!


Jag vill flytta till USA och göra allt det som ingen tror att jag någonsin kommer göra.
Tänk om jag sa att jag kanske har jobb där :O




Jag ska återuppta mitt liv efter nyår igen. Fram tills dess behöver ni inte komma förbi här för det kommer nog inte bli några uppdateringar.

Fanns det ens aldrig något där?

Kommentarer
Postat av: AME

DEPP!!!!

2008-12-22 @ 19:48:59
Postat av: ÖHH

GÖR MIG GLAD DÅ!

2008-12-23 @ 18:38:56
URL: http://lookahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0