No longer living, just a shell of what I dreamed

I dag ska jag städa rummet och köra grejjer till UFF. Måste plocka ihop bilen också där jag hade kläder som redan var på G för att slängas i lådan. Men efter att Lina och jag beslutade oss för att sova i bilen i lördags så ligger allt "huller-om-buller-bombnedslag". Faktist värre än hur det brukar se ut. Usch, jag orkar verkligen inte. Öjje och Amanda är snart här och då blir det alltid soffapartaj med massor av film och tillhörande onyttigheter. Ingen idé att börja ta tag i något ens känns det som - tar det senare ikväll. Jag har i alla fall slängt ihop en kladdkaka som traditionen kräver och hoppas på att dom har med något gott också.

I eftermiddag ska jag iväg till en kund och massera två hästar. Skoj, det var väldigt länge sedan jag gjorde det sist, och nu har gått på en till clinch. Efter det får det bli att ta städningen då säger vi. Håller också på att laddar ner Bambi 2 :) Äntligen tagit tag i saken, men det går segt. Hoppas den kommer ner så man kan avreagera lite till den ikväll, Bambi är ju riktigt sorglig och jag älskar sorgliga filmer :)

På onsdag eftermiddag nästa vecka så åker jag och Mymlish upp till stora staden och flyger till Bulgarien! Dagen efter sedan kommer Vikengirlsgänget :) Ska ringa upp till Sandvik imorgon och sätta ihop schema då jag ska börja direkt när jag kommer hem. För er som har missat det - jag fick jobbet! Har ett annat jobb på gång med några företag i Viken som massör någon gång i veckan. Håller på och spånar i det nu och det verkar finnas intresse. Eftersom att jag inte har haft något riktigt jobb i sommar måste jag få in lite pengar nu innan nya ävenyren väntar.

Possitiviteten har återvänt.
Hindrena som kommer upp på vägen är bara till för att klättra upp på och ta satts ifrån.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja, fukt också till viss del, ska vara väldigt bra mot mugg. Skönt att slippa spola hästen också varje dag ;P

2008-08-29 @ 06:32:38
URL: http://turnaround.blogg.se/
Postat av: öjje

tack för igår hälsar vi båda härifrån! måste sätta stopp för detta eller i af byta ut snacksen :P kommer behöva köpa ny våg..

hepp å håv puss från 2

2008-08-29 @ 08:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0