She Moves In Her Own Way

Denna morgon började riktigt bra. Vaknade innan klockan så var uppe vid halv 7. Åt en ordentlig frukost, ut med hästarna, städat undervåningen som såg ut som ett bombnedslag och sedan varit ute på en riktig långpromenad med Trojja. Jag har planerat massor med saker som ska göras idag och jag känner mig faktist pepp för det och ska ta tag i sakerna nu såhär på en måndag som är perfekt för en nystart igen efter helgens onyttigheter.

Satte mig sedan här vid datorn för en snabbtitt och blev lite besviken när jag läste en grej. Kanske är det jag som misstolkar, men på något vis känns det som det är riktat mot oss, eller kanske mig. Man slutar aldrig förvånas över människor. Elaka jävlar är vi alla, men det som är skillnaden mellan oss är vilka som förstår att man inte behöver säga och göra precis som man själv alltid vill. Men vill du säga något så säg det gärna rakt ut i klartext.

Jag ville inte haka upp mig på det där, men nu har jag redan gjort det känner jag. Skit samma, inte ens säkert att det är så, men människor gör alltid allt så komplicerat med allt snack. Eller, egentligen blir det fel bara för att man inte pratar med varandra. Nu blir jag istället arg på mig själv för att jag blir förbannad. Jag blir arg på tjuriga och arga människor, jag vill inte vara sådan själv, och jag får alltid jobba på att hålla det inne. Jag tycker att jag lyckas bra, inte många vet hur arg jag egentligen blir och många skulle bli förvånade om dom visste. Danskt humör är inte att leka med ;)


Okej, nu är det släppt. Om en timme ska jag köra nya möbler med transporten. Fram tills dess ska jag äta, fixa i ordning mig och sen se om jag hinner se klart på "Hancock". Inte min typ av film, men så är det när man har brors dator.


Kommentarer
Postat av: Johan

Bra musik :)

2008-08-11 @ 11:32:41
URL: http://music.blogg.se/
Postat av: Louise

Joo, ska nog börja med dey igen. :)

2008-08-11 @ 13:49:50
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: MADDE - Johan

Din blogg är ju kung, är stammis där :)

2008-08-12 @ 11:55:35
URL: http://lookahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0