Open your eyes

I dag har jag haft sådan otrolig huvudvärk. Skulle medecinforskningen inte varit så långt gången att man viste sådant här, så skulle jag överväga att borra hål i skallen för att lätta på trycket. Men nu vet jag att man ska inte göra så. Fast ändå, lockande känns det. Jag får aldrig huvudvärk förutom lite om det ska komma oväder. Men det finns ingen åska eller blixtar, förutom där inne.



Idag har jag gått upp kl 6 för att ta stallet, godisfrukost, kört båt i ösregn, satt mig fast med bilen, sett en död gädda, tränat, kört häst på grusbana med 3 dl vatten i djup ovanpå = lerbad alltså, skrubbat hästen utrustning kläder och en Madde i evigheter för att få bort all jävla grus. En sådan här dag är toppen av KnappekullaTråkDagar.

Dessa dagar tar upp hela dagen, man saknar normal social kontakt och vill iväg till ett ställe med hus där det är tätade väggar för att slippa tjutet från blåsten, bort till ställe utan hund, där det finns banan, gurka, päron eller i alla fall 1 tuggummi, något annat bröd än Raskens storpack tostbröd fast det inte finns någon brödrost! Det brödet bara smular sönder sig när man ska bre på smöret och blir ett stort jävla hål i mitten. Skippar man smöret så blir det istället torrt som sand. Jag vill ha en normalt fungerande pincett, en fungerande TV:dosa så man inte behöver ända framme på TV:n, jag vill ha en ny tandborte istället för den där gamla spretiga, aceton, blyertspenna, en svart högre kjol, en fin näsa, ljusare ögonbryn så man slapp färga håret, längre och lockigare hår och kallvatten på riktigt, inte ljummet när man har på kallaste.

Fan vad vi har det illa! Jag hatar när man tänker såhär.



Ursäkta, får vi låna några minuter av ditt liv för denna film?




Öppna ögonen och förstå. Tänk över vad som egentligen är betydelsefullt.


Kommentarer
Postat av: Louise

Jodå det är bara bra i stor staden! Har några kompisar som kommer hit nu i helgen! Ska bli skoj! Hur är det i lill staden då? :)

2008-08-06 @ 00:28:54
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Erik Keding

Huvudvärk är aldrig roligt... Usch! Jag har lite jag med!

2008-08-06 @ 10:46:01
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: L.

Oj, nu vaknade jag till...:( Skulle säga att du kan komma till mig och dricka lite kallt vatten eller ta en gurka, men du kanske har det ganska bra hos dig ändå, efter att ha sett den där filen

2008-08-07 @ 10:46:53
Postat av: MADDE

Man får sig en tankeställare i alla fall. Så bortskämd man egentligen är. Men kallt vatten och gurka låter ändå lockande :)

2008-08-07 @ 14:50:07
URL: http://lookahead.blogg.se/
Postat av: amanda

om man kunde slå med ett trollspö och ändra alllt

2008-08-09 @ 10:30:49
Postat av: Malin

blir så ledsen när man ser sånt där.

2008-08-26 @ 16:36:19
URL: http://minnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0