Smartskallen Maddis; 1+1 = 2

Jag är så klockrent jävla lyckad. Riktigt geni.

Haha, bara jag kan lyckas så. Sådant som man inte ska dela med sig av, men jag kan inte låta bli. Var så att jag hade lovat klippa gräset. Tack vare Johannas Jimmy så funkar nu åkergräsklipparen efter att man har fått köra med  handjagaren i alla år, tror att den andra var med om en tur efter att vi fick den innan den kollapsade. Så jag snurrar i alla fall runt där på gräsmattan och ska försöka komma in under äppleträden som har grenar enda ner till backen. Det lutar uppför där och när jag är mitt under och sitter maximalt nerlutad och ihopkrupen så börjar hjulen spinna så den står still. Jag sitter väldigt låst men får i backen och åker bak 10 cm för att få nytt fäste. Lägger i växeln igen och inget händer. Jag bara antog att hjulen spann igen så jag rätar upp mig, guppar till för kung och fosterland i hopp om att den ska få lite hjälp och fart. Det som händer är att jag slår emot växelspaken och får i 5:te och högsta växeln. Grejjen var att jag inte hade fått i växeln innan och nu bara sticker den iväg som världens gräsklipparraket. Jag som sitter upprätt fastnar i trädet och knockar mig själv jävligt hårt i huvudet och gräsklipparen skenar rakt fram och krashlandar i huset.

Följden av detta blev att jag har jääääävligt ont i huvudet, ett jack precis vid hårbotten framme vid pannan, gräsklipparen är återigen sönder och ute i trädet hänger mystiska mörka hårslingor i grenarna.
Vi lärde oss att jag faktist är sådär riktigt idiotisk och klumpig som bara jag kan vara när jag har mina glansdagar.

Jag skulle vilja ha en liten kamera som ständigt följde mig. Jag skulle ha väldigt skoj om kvällen när jag tittade egenom den. Orkar inte berätta om resen av dagen, denna händelse gjorde hela dagen helt enkelt.
Lyckad lördag, lyckad helg. Fan, imorgon ska allt detta kompenseras upp!



Jag vill äta Hubba Bubba med colasmak.
Finns dom ens längre? Det måste kollas upp. Likaså måste vårt eviga msn-strul kollas upp. Hatart. Segt, hakar sig och meddelanden som inte kommer fram. Försökte skriva med Mymlis när planet gick utan resultat. När jag loggar in senare så bara spottas det fram 127 svar från datorn. Jag ska skippa Internet och börja skriva brev istället. Någon som vill ha ett brev? :) Då skriver jag ett.

Kommentarer
Postat av: Robin

Det är en bra egenskap att kunna se andra :)

2008-08-31 @ 00:11:26
URL: http://rsvedling.blogg.se/
Postat av: Louise

*Haha, jag ska aldrig glömma er!

När jag blir känd & bjuden på vip-biljetter så ska jag ta med dig Madde! ;)

2008-08-31 @ 00:17:48
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Louise

Hallå! Vart ska du åka på onsdag? :D

2008-08-31 @ 00:54:13
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Louise

Jaså? :D

Jag kanske ska åka dit på onsdag också!

2008-08-31 @ 01:15:17
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Louise

haha, kanske. Jag & mor ska iväg på någon sista minuten, så kanske! :D

2008-08-31 @ 01:26:16
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hahaha förlåt det är synd om dig och jag förstår verkligen hur du känner men det här va ju dagens garv! Tack!

2008-08-31 @ 23:00:27
URL: http://turnaround.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0