Let me out of this box

Arbetsintervju stog på schemat idag. Sökte ju som massör till Sandviks spa för ett tag sedan och fick åka dit och provmassera chefen idag som faktis vart jättenöjd. Jag blev nästan rädd-chockad över all beröm hon gav. Hon trodde att jag skulle fixa en ansiktsbehandling också utan utbildning, så jag improviserade till en och då somnade hon! Måste vara gott beröm :) Så jag ska börja massera och ge ansiktsbehandlingar nu när dom behöver folk i alla fall om jag tackar ja imorgon när jag ska lämna svaret. Och det kommer jag göra, en perfekt referens eftersom jag inte har jobbat med människor eller service tidigare, samtidigt skönt att komma bort.

Nu ska jag ut med Trojja och ta en bild som visar vem jag är till dom riktiga och viktiga arbetssökningarna. Är lite kameraproblem, men hoppas den är på gott humör idag och kan tänka sig att funka ett tag i alla fall. Kommer väl upp en bild senare här om det gick vägen. Sen måste det fixas ny skiva till bilen. Har haft samma i ett halvår nu, och med all denna bilkörning i helgen med linköping i fredags och sedan norrköping lördag, söndag, måndag och tisdag så är jag faktist lite uttråkad av den. Får bli att fixa det ikväll. Är inne i en sova-dåligt-period nu så jag ska försöka gå och lägga mig riktigt tidigt idag och ladda om tills imorgon.


Kommentarer
Postat av: elin

funny

2008-08-26 @ 15:20:28
URL: http://elin.bloggspace.se
Postat av: Christina

Härlig header :)

2008-08-26 @ 15:22:49
URL: http://pinapina.blogg.se/
Postat av: MADDE

Thanxi-taxi :)

2008-08-26 @ 19:57:47
URL: http://lookahead.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad heter det bandet? cool låt iaf

2008-08-26 @ 20:10:41
Postat av: amanda

kortet blev jätte fint tycker jag. synd att inte hela kom upp

2008-08-27 @ 14:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0