Jag känner också till spelets regler,

och hur man tar sig förbi dom genom fusket.
Så känn dig inte märkvärdig.




Fixat lite med bloggens utseende idag. Vet inte vad jag tycker, men är väl lite mer personlig nu än innan. Inte klart men hoppas att ni gillar det, dröjjer en tid innan det kommer synas :) Denna dag har varit riktig slappardag så det heter duga och blir över. Dagen tillbringades med Amanda, Öjje och en rad disneyfilmer och självklart tillhörande onyttigheter.

Nu känns det verkligen som man är inne i en down-period. Beror nog mycket på vädret, för mycket fritid och en alltför händelselös tillvaro. Men det kommer det bli ändring på senare. Efter solresan med Vikengirlsen så har jag nästintill bestämt mig för favoritlandet Norge. Där ska jag jobba ihop pengarna och sen dra iväg på Resan!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Bloggen är jättefin Madde :)

2008-08-12 @ 17:47:44
URL: http://lindeborgskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0