Snart dags för en lyckad helg

Sagt av Lykke Li;
"Jag hatar verkligen Sverige ibland. Allt är så skinande, allt är så perfekt. Människorna är alla blonda och ser bra ut. Men där finns ingen passion. Där finns inget hjärta" .

Klockrent säger jag. Vadå svika sitt land som de flesta tycker att hon gör, sanningen ser väl ut så, precis som i resten av I-länderna. Utom Norge, för där är det tröga brunetter med hjärta som bor i skogen. Där passar jag in istället för här. Norge är bra :)



Riktigt Lykke-inlägg blir detta då! Låt 2 på min Hugosskiva som vi ska spela oss döva på upp till stan ikväll. Äta, och fixa sen fara. Köpte ett par pumps sist också, igen. Skomanin är ett konstanterande men dessa var så söta. Ska ha dom ikväll äre tänkt tillsammans med fyndarjeansen och någon tråkig t-shirt/linne. Thats me.
BYE




4.21 - Fy fan vilken kväll! En klar 1:a, på tråklistan. Riktig jävla skitmusik av tecnoblandningar HELA kvällen. Inte många vikenfolk där heller så man kunde känna igen någon. Bilen hem brukar vara lite småkul, men inte idag och jag har vart riktigt pisstrött. Jag har agerat stöttpelare av alla som snubblat på mig och nerdränkt av sprit som folk har spillt. Nu ska jag gå och sova i 2.5 timme innan det är dags för att gå upp igen. Jag vill ha en RIKTIGT JÄVLA ROLIG HELG SNART!!

Kommentarer
Postat av: amanda

kom ner hit så ska vi fixa det

2008-08-09 @ 10:29:19
Postat av: Lina

Fan madde du får sluta köra helt enkelt;) stackare att du känner så!

2008-08-09 @ 14:32:04
Postat av: bellsibub

Madde då... det är bara 3 veckor kvar till sunny nu i veckan & då ska vi ha massa skoj hela tiden!!!!!

2008-08-10 @ 19:18:29
Postat av: MADDE

Precis :) Så nu kan jag lova att jag längtar! Sol, slappt och bara ha det roligt!

2008-08-10 @ 21:59:17
URL: http://lookahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0