.

Gudars vad jag fyndade saker igår på stan! Snål och fattig man är så brukar det bara bli att man handlar fynd, men igår var det fantastiskt! Massa rea och det var nästan som allt var framtaget till mig. T.o.m nästan att man kunde se på prislappen att det redan stod "Maddes" på! Kameran är dessutom igång så tänkte delge mig av sakerna senare. I dag så var det torsdag igen, och torsdag betyder ju Mantorpsdag - den värsta dagen på många sätt när klockan ringer tidigt, men idag var Revie fantastisk och allt jobbigt ersattes av ren lycka! Nu så ska det ätas mat och sedan ska det ut till Mymlish och titta på film :) När man kommer hem sen så är det bara Patrick jag och djuren här i minst en vecka framöver, vilket både ska bli skönt och jobbigt eftersom min bror lider av kronisk lathet.

Bara ett snabbinlägg nu, skriver iordning det ikväll, men nu ser ni vad som har hänt de senaste dagarna i alla fall.

FREDAG ÄR DET GAMMAL HEDLIG HUGOS-KVÄLL IGEN!
VAR DÄR!!

Kommentarer
Postat av: tove

joo de tror jag nog.

jag hajja bara inte riktigt om de va stort eller inte hhahha

2008-08-08 @ 00:51:55
Postat av: amanda

vill se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-08-09 @ 10:29:50
Postat av: MADDE - Tove

Hah, knäpp du är :)

2008-08-12 @ 11:58:47
URL: http://lookahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0