Party Night

Okey, utgång även denna helg. Tror det börjar bli dags för ett uppehåll nu när det typ har varit 7 st helger på rad eller något.. Men nästa fredag hoppas jag på Davidssons och tycker folk kan ta och palla sig ner dit! Superskoj i  Viken verkligen :)

Men igår blev det till Hugos och Bella fyllde år - grattis till henne!  Var roligt, kanske inte riktigt som förra fredagen, men mycket roligare på ett annat sätt. Blev någon gång som det blev lite segt, men sedan blev det full fart igen! Gick och skrattade nästan hela kvällen åt Isa som var lite smårolig :) Hon hittade sedan en Håkan Hellström kopia - och han var verkligen lik!

Träffade några från gamla hedliga 9E också; Alfred, Viktor och Jimmy som dagen till ära också fyllde år om jag fattade rätt. 3 år sedan man såg dem så det var ju jätteskoj! De försvann ju sedan och jag såg dom inte mer under kvällen vilket, var synd tycker jag.

Mycket dans som alltid och det var någon riktig idiot där också :S Tog tag mig om axlarna bakifrån och bara drog mig bakåt/nedåt, men som tur så släppte han ju inte så jag dratte omkull i alla fall. Men blev väldigt chockad att någon bara går fram och gör så. Skrämde ju livet ur mig!

Sedan när det stängde så körde Gabbe ner Lina, Stoffe, Luis och mig till viken i MIN bil. Första gången jag lånat ut den men det gick ju galant! Ett tack till Gabbe som ställer upp för klassen :) Alla var sååå pigga och glada i bilen i alla fall.. Jag har ju vänt dygen så dant så jag kände mig jättepigg när vi kom hem till Lina strax efter 4, men dröjde inte alltför länge innan jag somnade sen i alla fall.



Det mest komiska under kvällen som jag aldrig kommer glömma är ju ändå att Luis hade en kille efter sig som så gärna ville dansa med han! Haha - "bara en dans och så bjuder jag på en öl sedan".

Fin kväll, tack till allt folk!
Davidssons nästa då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0