Into the Night

Inget kunde gå fel.
Allt gick fel.

Känner mig såhär. Varför ge och lita när alla bara i slutänden är ute för att ta och utnyttja? Få ut så mycket som möjligt, även på andras bekostnad?
Handla först.
Tänka sedan. 
Tro att saker bara kan suddas ut och glömmas bort. Såren läker visserligen, men ärren finns kvar i både hjärta och minne. Jag kan inte glömma - sluta fundera. Jag ältar sönder allt och sedan finns inget kvar förutom förstörda minnen och allt som var betydelsefullt saknar mening.

Alltid om natten de kommer. Mörkret. Tankarna.
Alltid om natten sorgen gör sig påmind.
Jag vill vakna.
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår precis. Tyvär

2007-10-08 @ 20:51:58
Postat av: Maria

Hehe de va endast lösa små tankar som definitivt rasades idag efter stort krig hemma. Du vet ju att min mor är störd. Gissar att det är Mandie som svammlat om det va?

2007-10-10 @ 20:03:16
Postat av: Linda

UPPDATERA

2007-10-11 @ 17:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0