Utbränd

Utbränd och helt jävla död. Fast kan fan inte välja bort något!

Var hos frun docktor idag ang. mina blackouter då det bara svartnar för ögonen och att jag svimmar så ofta. Först höll hon på och fråga om jag åt och allt så eftersom jag var "underviktig", men det har jag ju alltid varit och går ju inte att göra något åt. Sedan så frågade hon mera hur mina dagar såg ut, och när jag sa att kommer hem, äter, går till stallet, kommer in vid 20-21 och pluggar då så skakade hon på huvudet och skrattade. Jag var överansträngd och utarbetad. Därför troligen att jag ofta får feber och är dålig, för att kroppen försöker tala om att den inte mår så bra.

Hennes förslag var att hålla uppe med hästarna 1-2 mnader, möjligen bara jobba med 1, men absolut inte 3 st egna att jobba med och ridträna yttligare en. Okej, göra nu då? Ställa in dom i en hylla 2 månader? Har inte tid att ge upp dom nu, får vänta. Blir bättre till sommaren tror. Tur bara att jag fick mamma att stanna kvar utanför så hon inte hörde det! Vart hemma denna vecka och bara sovit och kollat på tv:n,men känner mig inte bättre. Vet samtidigt hur allt bara växer på hög till skolan men orkar inte, KAN inte.

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj, jag visste inte att det var så allvarligt. Men Madde, dina föräldrar VET väl, va? Du måste vara rädd om dig tjejen! jag kommer och kollar till dig nästa helg, kram så länge!!!

2007-05-16 @ 13:10:46
Postat av: Maria

Du vet att man måste ta de lungt ibland va? Varför inte sänka kraven lite i skolan. Fattar nog att du inte kommer göra de, men iaf. Det är bra med ett g :)

2007-05-23 @ 12:26:04
URL: http://mariaanderssonmotorsport.blogg.se
Postat av: Kennie

Var länge sedan nu. I sommar ska jag komma och ta hand om dig! All love my friend

2007-06-08 @ 23:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0