Hunter

Var pa överlevnadsdag igar med de i natur och friluftsliv, jag, Lina, Mysan och Elin bestämde oss för att vi skulle sova kvar i vindskydden över natten och pa sa vis fa kompl. idag. Har nu precis kommit hem, skulle ha akt 9-bussen, men vi hann inte klart med allt sa om jag skulle gjort ett halvhjärtat försök sa skulle jag behövt ta mig fran skogen till bussen pa en halvtimme, vilket aldrig hade lyckats. Är nu i alla fall slut i bade kropp och knopp och slukat en halvliter lätt kolsyrat vatten i nagra klunkar, ska ocksa ta mig varm o´boy och ostmacka som jag tjatat sa dant om!

Senare sa made Elin inte bra - hoppas det blev bättre, sa vi blev bara 3 kampare kvar över natten. Framat när mörkningstimmarna kom sa började pratet ga över till vildsvin och Mysan verkade bli lite darrig, dock tror jag fortfrade att hon bara drev. Om inte sa känner jag mig lite skyldig för att ha trissat upp stämmningen lite ;) Örkar inte skriva, lägger ut nagra bilder fran kvällen och sedan ska jag nog ga och ta mig nagra minuter (läses timmar) pa soffan framför TV:n med min nu nog svalnade o´boy och macka. Natt!

 Elin, Mysan och Lina
 Maten ;)
 haha, Lina :D
 Lägerelden
 Vapen att döda med?
 Godmorgon i det fina vindskyddet :)
 Vâran polare ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Herregud! Jag tror jag håller på att bli du!

2007-06-04 @ 20:55:53
URL: http://turnaround.blogg.se
Postat av: Kennie

Nu fungerar datorn i alla fall här, ser att ni hade roligt =) Sweetisar

2007-06-08 @ 23:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0