Running Revie

Var ute pa en liten tur med Revie häromdagen.. Körde precis som vanligt da han plötsligt stannar. Jag driver pa och han börjar backa. Jag driver mera och hardare, han fortsätter och snart är vagnen i diket och han bara fortsätter att plöja pa bakat. Vagnen tippar och jag flyger ur. Revie springer iväg hemat. Springer upp till grannen där han drar igenom en utemöbel och klamrar sig igenomen tjock syrenhäck med vagnen fortfarande efter. Tillbaka hem och in i stallet. Mamma far tag i hästen, pappa är da och hämtar upp mig.

Han fragar följande:
"Är du skadad?"
Jag: "Nej,inget allvarligt"
Han: "Synd, för glaset pa binkersen är sönder pa bilden nu efter att hästen sprang in i den"

Jag känner mig älskad av mig far och högt värderad.

Efterat sa han att han inte menade det, att han bara blev orolig. Orden har lämnat hans mun och natt mina öron och det gar inte att ta tillbaka. Nu är min hö. handled svullen och full med skrapsar samt att min överarmsmuskel är sa stel att jag inte kan räta ut armen mer än till 90 grader. Älskade far <3
Revi fick ett litet skrapsar pa vä has och ett mindre balltramp pa framhoven, men inget mera än dessa ytliga skador. Har fatt statt nagra dagar nu för aterhämta sig.

Jag vet att man inte far säga sa, men jag hatar han sa himla mycket ibland, och ibland är han världens bästa pappa!

Mitt värde = blinkersglas för 30 pix?

Kommentarer
Postat av: Kennie

<3<3<3<3 Du är ovärdelig! Skönt att det inte hände något med dig eller hästen.

2007-06-15 @ 17:05:09
Postat av: Kennie

Blir alltid fel när jag skriver i din blogg! Du är ovärdelig och det var skönt att det inte blev något allvarligt med dig eller hästen! (L)

2007-06-15 @ 17:06:53
Postat av: Linda

Herregud, din far borde gå nån charmkurs. Men det går inte tt ändra på folk, och jag är glad att det inte hände ngt allvarligt. <3

2007-06-17 @ 20:34:10
Postat av: Madde svar till bada

Tack :) Han är sa inpulsiv sa tänker inte pa vad han säger. Vet vart jag fatt mitt humör ifran.. :S

2007-06-18 @ 22:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0