Running Badger

Igar gick jag och la mig vid 0100 och var sa himla varmt att jag inte kundesommna. Tog med mig mina saker och gick ut och la mig pa studdsmattan istället i bara nattkläder och ett tunnt täcke. Lag där och höll pa att sommna när det började regna, men orkade inte ga in igen. Slutade i alla fall efter ett tag da 2 katter höll pa och brakade, men efter att jag fräst till dom nagra ganger blev dom tysta. Sedan sa höll jag verkligen pa att somna när jag hör hur nagot kommer flasandes som en hund. Kollar ed ser inget utan hör bara tunga flasningar som nästan fräser lite. Ur syrenerna kommer sedan 4 grävlingar och springer intill kanten pa studsmattan - hade jag sträckt ner handen hade jag nog kunnat röra dem! Sedan lugnade ner sig och jag "somnade". Sov oroligt och gick in vid 0330 till min sköna säng.

Vaknade idag sedan av att Patrick aker iväg med moppen. Klockan visar pa 0830 och vid 0900 gar min buss. Tar 20 min att ga sa jag försöker inte ens. Sitter nu och pluggar och hoppas bli klar -MASTE BLI KLAR- och ska sedan ta moppen ner till lunch, äta och sedan rida islandshäst med klassen! SKOJ! Letade som en idiot efter mina gröna ridbyxor igar för att Lina skulle ha dem, men gav sedan upp och fick da reda pa att hon tagit hem dem när hon var här :) haha..

Nej, tillbaka om djupa tankar om allemansrätten! :P

Kommentarer
Postat av: Kennie

hahaha tokfia!

2007-06-12 @ 07:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0