Embrace you with open arms

"We are so glad we got to hang out for a few precious moments and talk with the wonderful European division of this army/family/movement/madhouse. You should all know that wherever you go now in this beautiful world there is family waiting to embrace you with open arms.

We love you all"


Förlat att jag har fastnat, men de skriver lika bra i vanlig text som deras latar <3 Detta är i alla fall ett mail till mig fran Jared Leto, se bilden <SLURP och SMASK> Är verkligen fast, jag brukar aldrig bli det, haha bara Linda som blir sadan ;) Älskar bandet och de har verkligen hjälpt mig.

image32



Chayenne var pa vaggeryd idag och gick löp. Kom 2:a pa nytt rekord fran 17.8 till 15.9! Var sa duktig! Hon börjar verkligen lossna nu och raden ser nu ut 5-4-5-2! För övrigt haller jag pa och fa panik da min trogna mp3 har gatt sönder och jag nu kommer fa sitta pa bussen och lyssna pa fjortisarna :P

Nu ska jag i alla fall plugga tills jag stupar tills imorgon, da ska vi ut med klassen och rida islandshäst! Sedan vanlig dag tisdag, onsdag fotbolls- (läs poker-) turnering för varan del. Torsdag är väl vanlig och fredag slutar vi!!

Pluggnatt

Kommentarer
Postat av: Kennie

Gick det bra med pollarna sedan?

2007-06-12 @ 07:49:05
Postat av: Linda

Islandshäst? (lite efter) Var det skoj??

2007-06-17 @ 20:30:07
Postat av: Madde svar till Linda

Ja, det visste du väl? Vet att jag sagt det i alla fall ;) Var ganska skoj, lag standard pa allt - osäkert. Vissa fick bara barbackagjordar och aldrig hade ridit innan :S Sedan fick hälften rida dit, och andra hem sa vart lite trakigt da..

2007-06-18 @ 22:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0