18 år nu då!

Blev ju lite firning igår (imorse då) med klassen, tack alla! Tyckte verkligen att det var superskoj! Stoffes förslag att dra in till stan redan då skulle verkligen vart roligt, men men.. Behövde minst sagt de 3 timmars sömn som det blev innan det vart dags för att börja bussa in till körskolan senare!

Vill tacka för alla sms och samtal från er alla - ni har värmt och gjort denna dag rolig och minnesvärd!
Började nästan gråta för vissa bara för att jag blev så glad :) (Gjorde också på några). Litet roligt sammanträffande med Elin och Virre när jag åkte bussen hem. Slumpen kan verkligen komma vid rätta tillfällena! 

Varit lugn hemmakväll nu med lite släkt. Skönt, och ska gå och lägga mig nu snart. Imorgon blir det sista körlektionen innan de stänger över mellndagarna och ska då köra sista stadskörningslektionen. Sedan ringa Elin och så ska vi gå på stan. Måste verkligen skarpa ihop julklappar! Bara köpt en än så länge, och den till pappa (rakapparat med bror+mor).

Lägtar till juldagarna nu, då det blir första utgången och hoppas det blir i tryckt sällskap med gammal vän :) Ska blir riktigt roligt! Längtar också grymt mycket till skolan ska börja igen - faktist. Håller helt med Maria i hennes blogginlägg, skolan är verkligen så grymt rolig och kommer aldrig vilja gå ut den och lämna Fv3!! Sedan första helgen så blir det ju utgång med klassen också, vilket självklart lockar! <3


Återigen - tack alla <3! Ord räcker inte till!
Kan bara säga att jag har er alla i tanken :) Ni är mera i mina tankar än vad ni troligen tror.
Pussar och kramar!


image135

Kommentarer
Postat av: M i k a e l a

hehe de kan ja tänka mej ^^ jo me mej är allt bra,, lite småförkyld bara som de flesta just nu =) härligt med jullov nu :D slutade ju idag.. ska hem till väster i helgen för att fira jul :) hur kommer din jul/nyår se ut? ;)

2007-12-20 @ 22:37:56
URL: http://lindeborgskan.blogg.se
Postat av: kennie, the man!

kommer ner efter jul så ska du få min paket =) tror du kommer gilla det! puss på dig

2007-12-21 @ 11:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0