Welcome to the Universe

Mycket som snurrar i huvudet just nu. Denna dag har i alla fall börjat bättre och jag har massor som jag tänkt hinna med idag! Har ju varit på praktik hos proffstränare nu ett tag och det har gått lysande! Ska fortsätta jobba helger och på lov. Omdömmer lyder såhär;

"Madelene visar känsla, gott omdöme och det intresse som krävs för att bli duktig och lyckas innom hästbranchen. Vi har alla varit mycket nöjda med Madelenes arbete hos oss och önskar henne lycka till i framtiden.
MVH Diederik Meilink (proffesionell tränare Mantorp)"

Måste säga att jag är skapligt nöjd med dom orden från dom som är så supernoga med varminsta detalj! Sista dagen tjatade om som hundan om jag kunde tänka mig att fortsätta jobba där, tror dom frågde 7 ggr! Så har varit jätteroligt! Jobbigt nu bara med att skolan börjar igen. Vet hur mycket det är nu som kommer och jag har inte gjort något på lovet eller praktiken! Massageprovet.. Usch! + Allt anat också! Måste ta och sätta mig 2 timmar varje kväll och göra rutin av det så man inte kommer efter.

Skönt med långhelg i alla fall nu!

Ska ta och äta lite nu i alla fall, sedan ringa några viktiga samtal innan det blir att gå ner till stallet. Är riktigt pigg och sugen idag, ska på långtur med Speljdy över berget till Väster tror jag,sedan tömköra Revie. Ska ge Chayenne helmassage också. Just ja! Vi har vart och tävlat också! Hr ju inte hft någon starthäst i stallet sedan oktober, men i fredags var vi i Kalmar med Chejjan som kom 5:a på ett bra sätt. Hon hade 20 meters tillägg och gick ifatt dom direkt innan öppningen av första kurvan. Höll bra fart, kunde tävla på det vanliga träingsbettet utan att stressa upp sig och bli okontrollerbar. Vet dock inte vad hon gjorde på upploppet, tog inte i alls utn höll bara farten och var knappt tgen efteråt! Tror inte hon rikigt har förstått vad det går ut på, annars är hon bara lite loj och likgiltig - ingen vinnarskalle.

Fått mail från henne med Flame idag! Helt oväntat. Hon fråga om det var intressant, hon var prissänkt ännu mera för att dom inte blir av med henne.. Inga sånna tankar nu. Fast kan inte låte bli!!

Nej, kan inte sitta här hela dagen nu!

image18

Kommentarer
Postat av: Anonym

fiin bild!
kolla in min sida!

2007-04-30 @ 12:33:35
URL: http://careforapet.blogspot.com
Postat av: Anonym

hej!

2007-04-30 @ 12:33:45
URL: http://fmhem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0