söndags slappardag

Blivit riktigt lat av mig på lovet nu! Hade stallet i morse, sedan vart och ätit påskmat hos mormor med familjen och moster. Sedan har jag fotat nu på kvällningen.. Typ allt jag har gjort, fast haft fullt upp ändå! Sedan bara i morgon, sedan börjar parktiken. Ska vara hos Diederick i Gusum, travtränare i 3 veckor. Blir nog roligt och lärorikt!

Våran grannes mamma har varit här och "pratat" med hästarna idag också. Hon hade visst frågat igår, men jag gav inte riktigt så mycket för det. Tror att det finns några få människor som kan ha förmågan, men lååångt ifrån alla som påstår det. Sa i alla fall att han hade något i hö bakben och ont i magen. Det var allt och har svårt att något av dom skulle stämma.

Ikväll har han haft världens ryck här ute i hagen i alla fall, slänger in en liten bildserie som jag fick att fastna på bild i alla fall :) Svårt i dem farten! ;)


image10




Splejdy var liten piggelin också:

image11

Kommentarer
Postat av: Anna

Fina hästar du har!

2007-04-09 @ 10:19:27
Postat av: RulltePer

Länge sedan nu, måste ju komma och titta på din nyförärvning

2007-04-09 @ 11:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0