måndags slappardag

Kör vidare på "slappardagstemat". Idag är en ledsen dag.. Lyssnar på 30 seconds from mars och längrar bort.. Lovet har bokstavligt talat bara runnit iväg ur händerna på mig!

Saknar. Ångrar? - Nej

Tänkte skriva massa om växthuseffekten och så, men orkar verkligen inte bry mig eller engagera mig i något..

God natt, adjö och farväl





image12

Kom hem!








"Hat är underskattat.
Hat kan driva än längre och hålla en vid liv,
när inget annat gör det.



Hat
drev mig. Hat styrde mig.
Blunda
Se, SE!



Jag ser nu,
och jag förstår.
Kärleken är starkare."


Tillsammans kan man. Tillsammans klarar man det.
Är glad att du finns min vän  K. <3


Fort saker kan förändras..


inga copycat´s på min sida TACK

Kommentarer
Postat av: Kennie

Man har alltid minst 2 val.
My dear friend

2007-04-09 @ 17:47:17
Postat av: Kennie

Man har alltid minst 2 val.
My dear friend

2007-04-09 @ 21:51:50
Postat av: Frida

Hej Madde!! Så himla länge sedan det var!! Är allt bra? Det verkar vara som vanligt med dig, dvs mycket tid i stallet och med hästarna! Vore kul om vi kune stöta ihop någon gång i viken eller så, men det är ju ganska svårt eftersom jag kanppt inte är hemma så mycket! Men ha det så jättebra!!

2007-04-14 @ 16:30:31
URL: http://www.fridajo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0