image14

image14

I brist på annat har jag kollat på massor av bilder ikväll. Vart på praktiken i en vecka nu och redan blivit erbjuden sommarjobb där. Vet hur noga och hårda dom är så känns stolt att dom redan frågat! Men skriver om praktiken nästa gång, orkar inte nu. I alla fall, när jag hade kollat på några "roliga bilder" i mitt flummhumör som jag tyckte var döskoj. Sedan så kom jag in på massa mindre roliga bilder och jag är nu förbannad, kommer somna som det och också troligen vakna så sedan i morgon.. Så istället för text ger jag en synpunkt genom några uppsättningar av bilder här; första vet jag alltså inte om den stämmer, men händer säkert om detta nu inte är helt heligt

image15


Vart är världen påväg?

Kommentarer
Postat av: Anna

vilken värld, vilka människor :'(

2007-04-21 @ 19:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0