Välkommen till den nya bloggavstickaren

Eftersom jag är uppvuxen med hästarna och dom är en sådan stor del av min vardag har jag väldigt mycket att skriva om dom. Av mina läsare så vet jag bara fåtal som jag kan tänka mig tycker det är roligt att läsa när jag skriver om pollisarna, medans dom flesta nog tycker det är skapligt uttråkande och ointressant. Så när man fortfarande går arbetslös och har all tid i världen så tänker jag börja trixa med en till blogg som kommer uppdateras dagligen om troligen främst Revie, men även dom andra stallmedlemmarna. Det kommer mest vara för att jag ska kunna föra anteckningar över hur träningen går, men som sagt kanske några finner det intressant.



17 månader har det gått nu. Känns inte som mer än 5.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0